Wednesday, October 10, 2012

Takoyaki Kuantan

Siapa sangka, kunjungan kami je Maza Jungle Food Court y tletak di indera mahkota menemukan kami dgn sesuatu y langsung x kami jangka...ada satu kiosk asing tibe2 muncul..inila dia rupa dia..agak2 korg cam x? hewhewhew


Fy dgn adik mmg teruja..so dia pon terus g order..y bestnye, sbbkn diaorg baru buka, sbg promotion kitaorg mkn xpyh bayar..free je..ulala...siap hantar ke meja lg..syiok betul..dala dpt byk.. Sedap pon sedap..mama pon ckp sedap (tekak org lama kadang2 xleh trima makanan mcm ni)..ada 6 biji semuanya, mmg puas hati dan kekenyangan fy dbuatnye...

Kalau xsalah fy, ni 1st takoyaki y dbuka dkt ktn...beberapa hari lepas pergi mkn kt restorant korea, tp asyik tbayang makanan jepon y satu ni..memang xsangka dapat jugak rasa takoyaki dkt bndr kuantan..so lps ni kite tunggu dominos plak ek...nyummmehh!!!


3 comments :

  1. Indera mahkota ni dulu hutan je,hehe!skang dah cantik agaknya ya?

    ReplyDelete
  2. wah cantik dah skg kan..huhu

    mcm sedap je makanan tu.

    ReplyDelete
  3. Oo kt foodcourt jungle tu ada takoyaki ek? Bagus sgt info awk. Saya tgh ngidam nak mkn benda ni. Thank u 4 da info

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)