Monday, October 1, 2012

Arsenal Fan @ tidak , Do Help Me Plz... =|


First and foremost, terus terang fy cakap fy memang buta bola..Last time fy mengikuti perlawanan bola masa   fy form 2 FIFA tahun 2002 kot..tu pon sebab pengaruh bebudak asrama..kang xjoin xgeng plak kn? huhu.. dan beberapa hari je lagi "seseorang" akan menyambut hari jadinye y ke-2?.. fy agak mati akal nak bagi apa sebenarnya and jersi bola je y berlegar-legar di dalam kepalaku..

percaya atau x, lepas 5 tahun kitaorg berchenta barula fy dapat ingat pasukan kesukaan "seseorang" iaitu Arsenal..selama 5 tahun jugakla fy konfius antara Arsenal atau Chelsea..nasibla masuk tahun ke 6 ni berjaya jugak fy ingat..terasa sedikit hampeh disitu..sikit ek? macam banyak je hampeh kelapa di situ..

y menjadi dilemanya sekarang, mana nak cari jersi Arsenal ni? adik beradik fy memang xda sorang pon y betul2 kaki bola..kalau ada pon abang ipar fy..tapi sogan plak den nak tnya dia.. fy ada cari2 dalam internet tapi takot kene tipu plak.. mana nak tau beza ori dgn x kn? dala mahal harga seketul jersi itu..huhuk..

so sekarang, fy nak mintak suggestion dari korang2 y pakar bola..ce cite mana den nak cari jersi arsenal y ori itu..range harga dia berapa? fy ada tgk2, betolkan design jersi Arsenal paling baru macam kat bawah ni kn? do correct me if im wrong..huhu..biasa orang suka y away @ home? ke orang xkisah pon janji ada? dan paling penting camna nak tau ori @x..kalau xkeberatan hope dapat share ye..tenkiu lalink semua (n_n)


Arsenal’s new home shirt

New Arsenal Kit 2012-2013


Arsenal’s away shirt



p/s: last2 xbeli pon sebab en buah ati mok2 ckp xsuka pakai jersi..hahaha..nasib!

1 comment :

  1. hi awk,,lme xjmpe.
    rndu x, rndu x.kah3x
    arsenal gak ke?? kl chlsea n arsenal xdpat beze 2 btol rabun lettewww..
    pling ori bratus leyy,, beli kt ganu kain da sdap dlm 35 da dpat kottt.

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)