Wednesday, February 2, 2011

PULAU IMPIAN

:::auto published entry:::

tatkala entry ni menerjah ke paparan utama, ketahuila di saat ini fy sedang beramah mesra dengan opahku tersayang di perak..kami tumpang bermalam di sini sebelum bertolak pepagi esok ke pulau impian kami..da tau belum fy nak ke pulau mana kali ni? hehehe..xpe2, xpenting pon..y penting, kawan2 doakan la perjalanan pergi n balik fy selamat..

fy berada di pulau impian selama 3 hari 2 malam..maknanya, kalau fy xdapat internet fy hanya akan kembali bersiaran pada hari sabtu..2 pon kalau rajin, yela da jalan jauh ntah2 sampai rumah je terus terbongkang berdengkur pai pagi..if that happen, kite jmpe hari ahad la ye? hehe..take care guys, i'll be missing u.. hehe

az-island-project.jpg

7 comments :

  1. wahh..besh2 jalan.semoga selamat perjalanan nye :)

    ReplyDelete
  2. fy nak gi pulau pangkor..betol x? :p

    ReplyDelete
  3. wah,bestnya jenjalan..camat bercuti cheqpjoy:)
    jgn lupa beli ole2 utk nana..hehe
    nana ada ambek header cheqpjoy yg comey tu buh kat entry nana:)

    ReplyDelete
  4. tu gmbr kapal=pulau kan ? mcm tempat sembunyi geng power ranger ^^

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)