Tuesday, February 1, 2011

Panas 1 Februari 2011 !!!!

alhamdulillah..setelah bertungkus lumus selama 4 jam (9.29pm- 1.23am), siap jgk fy edit2 blog..walaupun xbyk perubahan dari segi susunan, tp fy puas ati dengan kaler y fy guna..2ka kaler lg... pai pening2 mata nak pili kaler y masuk dengan jiwa fy ni..fy sangat suka kaler pink tapi fy pon xtau nape bila da blend mcm byk kaler purple plak..lantak la..jnji ada pink..ye dok? haha..jempot ushar pic sblm n selepas ye kawan2..

SEBELUM



SELEPAS


amacam? ok x? semua ni fy buat sendiri tau..mcm xpercaya pon ada..tengah wat entry ni pon still gelak2 lagi ni..ta buleh blah..paling penting, cheqppjoy.com da ada header tau sekarang..itu je pic y masuk dengan warna tema, sungguh tidak matang kn? tak pe la, korang hadap la pic 2 pai muntah ye..harharhar...

25 comments :

  1. serius cantik menarik tertarik mmg da bom la....
    buatkan aima wajah baru gak... hehehe

    ReplyDelete
  2. c0melllll....=)
    sjuk mata memandang...

    ReplyDelete
  3. hehe, comel layout baru ^_^.. mcam org nyer jugak :P

    ReplyDelete
  4. haha. tang rambut tu takleh bla...
    hihi

    ReplyDelete
  5. wah, sudah bertukar wajah...cantik,nice...
    tahniah..

    ReplyDelete
  6. woahh... dah bertukar wajah...
    lebih pinky dri biasa.. ehhehe..
    err.. header tu rambut aleycatt kaler pink.. cool! hehhe..

    ReplyDelete
  7. cantikk fy
    combination warna yg mantoppppp

    ReplyDelete
  8. salam petang selasa =)


    comel...teruskan usaha =)

    ReplyDelete
  9. wow..cantik cantik..pandai fy edit

    ReplyDelete
  10. woho!!!cun2,,anis pon bru je tukar muka anis punya blog..hehehe,,,papepon,,,smpai skun x reti nk buat header letak muke sndrik,,,=(

    ReplyDelete
  11. tang rambut tu yang mahal tu

    ReplyDelete
  12. ske btl rambut 2....
    afro..lalala
    hehehe

    ReplyDelete
  13. Hahaha rambut afro pink tuuu hehehhe. Anyway, nice blog theme n header. Ye la, tahun baru kan.. so blog pun kene theme baru gak kan XD

    ReplyDelete
  14. wah... cun la header tue.. nice2... i like it..

    ReplyDelete
  15. saye suke background dlu. comey.
    tp bagus! saye tetap suke improvement!
    ciayou2 cheqpjoy! n_n

    ReplyDelete
  16. bagus la pandai buat sendiri, tak payah susah2 nak suruh orang lain buat kan

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)