Sunday, January 30, 2011

SURIASHOWDOWN - ECM Kuantan

aktiviti biasa fy di hujung minggu adala teman mama shopink..di samping itu, aktiviti selit menyelit barang akan berlalu..biasala, mama beli fy selit2 baju fy jgk..dapat 1 pon da ok..hehe..dan hari ni, seawal jam 11 pagi, kitaorg da ada pon dalam ECM..

laen dari kebiasaan, kehadiran kitaorg hari ni disambut dengan bunyi bising..eh, ada tarian singa ke ape ni?? so, fy pon ajak la mama mencari dari mana bunyi bising tu.. dan, di tengah-tengah ruang legar ecm, telah berlangsungnya ujibakat SURIASHOWDOWN - Band Kampus Terbaik 2011..


memang meriah..walaupun fy bawak kamera, tp fy xdapat nk shoot pic y menarik..so, balik je dari mall td fy terus bukak fb suria fm untuk dapatkan pic y berkualiti..hehe..tp fy letak jgk la pic y fy sempat snap..burok ok!!





ape pon, ecm memang meriah abis hari ni..peserta plak semuanye berbakat besar..ada tu nyanyi lagu hujan..perh, suara memang mantap..sebijik!! biarpon muka xsebijik, tp suara memang terbaek..masa makan kat ayamas pun, rasa mcm tgh dgr radio je..xrasa memekak pun, layan abis..hehe..korg pergi ke ecm td? =P tet..

17 comments :

  1. ada bandi amuk tu.hehe dulu minat sgt bandi ni.hehe.zaman dlu la.:)

    ReplyDelete
  2. @Kuman Chaos

    nape berkurun? berabad la baru best..hehe

    ReplyDelete
  3. ye ye ....bandi amuk d situ....

    ReplyDelete
  4. ECM, hahahah tempat kije lame nadia dlu.... haisshhh rindu

    ReplyDelete
  5. masa lagu 1st ahkak diri baca paper sandar kat tiang, dear. Tiang belah kedai beg Samsonite tuh. sederet tiangnya dgn alat2 jurutera bunyi tuh.

    BTW, sape menang eh aritu?

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)