Sunday, December 26, 2010

LaWaK BaRu Dr RoZmeY

xabis2 lagi cerita dr rozmey..fy xnk komen byk2..layan kan aje pic kat bawah ni..y pasti memang terbaek la lawak ni..

all credit goes to : jantan celaka (tgk, nama blog pon ganas kn?)

21 comments :

  1. heheh...apelaaa dosa dia kan???
    kesian degn dia...semua org persendakan dia..
    itulaaa jgn bongkak sngt lain kali...huhuhu

    ReplyDelete
  2. haha ddr cepat perasan betul >.<" haha

    ReplyDelete
  3. laaa kesian DDR, jgn la buat dia sampai cam gitu.
    tak baikk tau ^_^

    Entri terbaru: My First Bento and Onigiri

    ReplyDelete
  4. hik3..taktau nak kata laaa~ huhu..tp itula..maybe sebab cara beliau tu yg menyebabkan ramai yg menyampah ngn beliau..huhu..cian beliau..=( huu~

    ReplyDelete
  5. hak3...apa la...dr rozmey prasan kew???hak3...ckp 2 juta...hak3

    ReplyDelete
  6. haha~
    sadis dipermainkan....
    cian DDR...

    ReplyDelete
  7. rambut tu pelindung dye dri malu kot.
    wahahahahaha!

    ReplyDelete
  8. hahahahahahaha.ish3,kesian ddr tuu

    ReplyDelete
  9. whahahaha.. gelak guling2.. kena selori dr romzey.. muahahaha

    ReplyDelete
  10. haha sumpah kesian! hadoi byk dugaan betol la die dapat. tabah lah ddr! :D

    ReplyDelete
  11. haha..kesian giler..die ni slalu je kene kutuk kan..hehe

    ReplyDelete
  12. :) hurm, tak tau nak cakap. tapi mempersendakan orang macam tu kan tak elok juga. betul la ddr tu da penah wat salah, macam bongkak. tapi bila kita permainkan dia macam tu, kita pun macam kurang adab juga. jadi apa lebihnya kita dari dia kan? huhu. sekadar pandangan jep. :)

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)