Monday, December 13, 2010

aPe DaH JaDi DgN NuFFNaNg??

waaa...pagi2 lagi nuffnang da wat fy hilang mood..bengkak je ati rasa..mana taknye, tabung nuffnang fy susut dengan dasatnya..almost rm170 hilang macam 2 je..nak kata error memang x sebab y hilang 2 bkn CPC, tapu BE & ME..2 bulan fy kumpul sekelip mata hilang..tapi y peliknya, total dekat ats dengan y dekat bawah xsama..sangat2 la confuse..xcaye? meh pakat tengok..

Available: RM204.40

tengok, CPC je ada, BE & ME ntah ke mana hilangnya..

tiba2 kt bawah ni tinggal RM36.65

fy xanta lg tiket kat nuffnang..baru pagi ni jd mcm ni..ingat nak tunggu pai tengahari/petang (sebab nk g tgk wyg plak hari ni) n tgk kalau2 ada perubahan..harap la akan ok balik..jgn buat fy meruang sambil berguling-guling sudah la ye..korg da cek belom nuff korg? jd mcm ni x? cepatla bende ni berkahir..!! plz... =[

21 comments :

  1. nuffnang dah berfungsi la..yipieeee!!haha

    http://www.melvister.com/

    ReplyDelete
  2. same la...terkejut gak buka je akaun semua hilang..

    ReplyDelete
  3. td ada nuffnang ads kuar...pastu x kuar2 dah

    ReplyDelete
  4. semua org masalah ngan incik nuff..hehe..tp iqbal takde be lagi..sedey..huhu

    ReplyDelete
  5. yelah.. terkejuz gak tetiba pulus ilang ..

    ReplyDelete
  6. fy, miza pun jadi macam ni. sedih sangat.
    berbulan kumpul be dan me at last hilang sekelip mata. nuffnang buruk siku! grrr -.-

    ReplyDelete
  7. wan pun dapat perkara yang sama...300 ilang..entah tak taw g mane...Hope nie keadaan yg sementara je

    ReplyDelete
  8. ley gtaw x camne nk kumpul income 2,, auni xpandai la,, da pening pk

    ReplyDelete
  9. uik.. ye ker?.. kena cek cpt2 nih.. huhuhu

    ReplyDelete
  10. Anastasyea rasa tu untuk sementara je. Mungkin ada masalah semasa upgrade sistem. Nanti OK la tu. =)

    ReplyDelete
  11. ade la prob sikit tu..ni bile klik earning, dia tulis

    The earnings page is down for maintenance. We apologize for the inconvenience.

    depa tgh cek balik kot..hehe..

    ReplyDelete
  12. duit ilang ke? skg ni ads nuff kerap tak kua.. tatau nape...

    ReplyDelete
  13. ramai yg terkejut nih... hehe...

    ReplyDelete
  14. same la.. pernah jadi cenggini gak..

    ReplyDelete
  15. belom sampai lagi masa tuk cash out... bile lah nak jadi banyak nih... =(

    ReplyDelete
  16. ENCEK NUFF SELSEMA ARINI..HUHU

    ReplyDelete
  17. pagi td en.nuff pening kot...lin pny star xkuar tadi..nk cek earning dia kata under maintenance..hehe

    ReplyDelete
  18. Couldnt agree more with that, very attractive article

    ReplyDelete
  19. waaa...bnyak jugak lah yg fy dah kumpul~
    saye ni ha baru singgit je..hahaha..nta pape ntah..

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)