PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, December 13, 2010

GiveAway Akhir Tahun 2010

sejujurnya, selama ni fy xda nak target ape pon setiap kali tahun baru datang..just mcm biasa la org selalu cakap, mau berubah kepada y lebih baek..tapi tahun ni, di kala umur fy akan menginjak ke 23 tahun, fy rasa fy perlu ada azam y mesti dicapai..sebab 2, dengan semangat y berkobar2, fy join giveaway y dianjurkan o TOK ESAH..thnx kepada deqdeq sbb tag fy.. (^_^)


Azam saya tahun 2011 ialah mahu meningkatkan kualiti hidup dari segala aspek merangkumi kualiti diri, kualiti pelajaran, kualiti kekeluargaan dan juga kualiti kewangan. Kualiti diri yang dimaksudkan ialah membuang semua perkara negatif y ada, serta tingkatkan keyakinan dari segi penampilan dan percaya pada kebolehan diri sendiri. Dari segi pelajaran, mesti belajar dengan lebih tekun, buang sifat malas dan suka bertangguh. Untuk keluarga, fy mahu lebih banyak masa dengan keluarga, ganti semua masa y fy hilang dulu sebab duduk skola asrama penuh. last sekali, targetnya, hujung tahun 2011 mesti ada simpanan lebih dari RM1k dalam bank..buang sifat boros dan berbelanja bila perlu sahaja.

boleh ke? InsyaAllah fy akan usahakan agar semua ni tercapai..harap semua org doakan agar azam fy ni tercapai..sama2 kite doakan y terbaek utk 2011..amin..

mereka y fy tag...harap dapat join ye..
1. alfalora
2. tqah
3. myssmie

rasa da cukup da syarat semua..harap penyertaan fy lulus ye..tenkiu penganjur..

4 comments :

  1. fY... thanks tag myssmie =]
    myssmie da join da ..huhu, dalam blog lagi 1..
    http://blackoutlah.blogspot.com
    MARI SAMA2 KITA JOIN TOK ESAH NYA GA!! YEYYYY!!
    hehe...gud luck fy =]

    ReplyDelete
  2. Salam, terima kasih kerna sudi join GA akhir tahun.. semoga azam tahun baru tercapai..

    p/s: maaf sibuk sikit nak balas, exam 2 minggu!!

    senarai nama penuh boleh lihat sini..senarai penuh join GiveAway akhir tahun 2010

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)