Thursday, July 22, 2010

Krisdayanti Cium Raul..muah muah..hahaha

JAKARTA: Ketika menafikan hubungan cintanya dengan ahli perniagaan Raul Lemos, penyanyi kontroversi Indonesia, Krisdayanti atau KD tanpa segan silu mahu bercium dengan lelaki itu di depan khalayak.

Ciuman mesra KD dengan Raul berlaku ketika mereka menghadiri sidang media di Radio Dalam, Jakarta Selatan, Rabu. Pada ketika itu Raul sedikit emosi ketika memperkatakan mengenai dirinya di sebuah tabloid hiburan.

Portal Inilah.Com melaporkan, ketika melihat aksi Raul yang sedikit emosi itu, KD dengan manjanya cuba mencubit pipi lelaki itu sambil memberi ciuman ke bibirnya.

Wartawan dan jurugambar yang hadir pada majlis tersebut menjadi terkejut lalu meminta kedua-dua pasangan tersebut mengulangi aksi berkenaan.

Bagaimanapun tanpa perasaan malu, KD terus menarik wajah Raul untuk menciumnya semula.

Sementara itu Inilah.Com turut melaporkan Raul mengaku mahu menikahi KD tetapi perlu menguruskan penceraiannya dengan Silvalay Noor Artalitha.

Raul berkata dia sudah melafazkan talak ke atas isterinya itu secara lisan dan atas alasan itulah dia berani untuk keluar bersama KD.

Mengikut perancangan, Raul mahu mengadakan majlis pernikahan mereka di tanah kelahirannya di Timor Laste dan KD sendiri tidak keberatan untuk tujuan itu.

KD bercerai dengan Anang Hermanstah pada 22 Oktober tahun lalu. Khabarnya Raul Lemos menjadi penyebab penceraian tersebut. Setelah bercerai dengan Anang, KD tidak malu untuk menceritakan kepada pihak media tentang hubungan mereka itu.

p/s: kawan fy penah crite y kris dayanti ni boleh dikatakan alim jgk di kalangan peminat2 dia dekat indonesia..rumah dia siap ada masjid lagi..tp xtaula btol ke x..kalau btol agak speechless fy di situ..=[

30 comments :

  1. ermmm..no komen...
    selalu mmg mcm tu artis..
    yg baik kta ambil yg keruh kta buang jauh2..

    ReplyDelete
  2. islam pada nama...
    jap g kalau tsunami datang lagi kat indon...
    kenaa paham-paham la yer...

    ReplyDelete
  3. nama pun jutawan.. kris dayanti tak kira la kena cium ke apa ke... haha akhirnya terkulai juga

    ReplyDelete
  4. besa la artis.. tu lee yang jadik idola

    ReplyDelete
  5. wew macam2 hehe ape pun yg baik kita jadikan tauladan yg tak baik jdikan sempadan k :) muah2 hehe rjin2 dtgla my blog. dah lama tak update! miz u

    ReplyDelete
  6. ayooo,,, ape da.. malu jeh.. hahaha

    ReplyDelete
  7. Salam.
    KD ni karang tak pasal kena tangkap kang pasal aksi ciuman ni, haha~

    ReplyDelete
  8. Ish2.. ngeri pulak kelihatan. hehe

    ReplyDelete
  9. jelas skali nak menunjuk.. tp nnt Tuhan plak yg tolong tunjukkan azabyer baru tau..

    ReplyDelete
  10. manusia boleh berubah dalam masa 1 saat je..kite yg nampak ape yg buruk tu jd kan la ilmu untuk ms akan datang supaya kite jauh dr perkara2 yg mcm tu..

    ReplyDelete
  11. wah...template baru nampak..xperasan haku..hahahhaa..aduss...ape nie cium2 nie....cm siot jerk..memalukan!!!!
    ni lah artis islam....isk3....:(
    pst-cover sket gambar tue...berahi sangat..hahahaha

    jom bace entri terbaru nas klik:

    tips-jagalah gigi kita

    ReplyDelete
  12. AiDa AzRyN: tpaksala kene pacaya skrg ni..dia sndri da tunjuk kn?

    ReplyDelete
  13. Yaya: lagi byk y kene buang dr y buleh di ambil..=]

    ReplyDelete
  14. MX: uish..masin mulut 2 kang..tkot..

    ReplyDelete
  15. Syafrizal: terkulai la sgt..buat gulai baru tau..

    ReplyDelete
  16. cemomoi: nsib fy minat lgu je..hehehe

    ReplyDelete
  17. fana: insyaALlah fy dtg..miss u 2..haha

    ReplyDelete
  18. Hamzah Ian: kite y tgk malu, tp dia xmalu pon..=[

    ReplyDelete
  19. hafidz: xtaula cmne undang2 kt sane.. konfius btol..

    ReplyDelete
  20. MaryamJamilah: kris rsa syok kot?

    ReplyDelete
  21. tney: smoga dia cpt2 sdar la kn?

    ReplyDelete
  22. The Godfather: btol2..fy setuju ngn kata2 The Godfather 2..=]

    ReplyDelete
  23. Uruchimaru @ kf: kalau susah nk kata, jgn kata ape2..hehe

    ReplyDelete
  24. nas: thnx nas..padahal awk suka kn pic 2..haha

    ReplyDelete
  25. Viva Sakura: jgn nyanyi lagu 2, nnt ada org nyanyi lagu amarah plak..

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)