Tuesday, July 6, 2010

INNITY MCM CHIPSMORE

setelah penat menunggu buffered nuff abis, fy dgn gembiranye telah mengcopy paste coding untuk innity..semangat waja ni nk taruk innity kat blog..sorry nuff, i kembali curang pd u..hehe..bila da paste kt blog, mula2 ads innity memang ada tayang2 muka kat blog..tp xlama pastu, fy tengok da xde..da xkuar da..bila fy tgk blog2 org laen, elok je ada..mmg kompius pon..

fy agak mati kutu disitu..lepas 2, fy delete coding 2 n wat semula..eh, ada balik ads innity, tp lpas 2 da xkuar da..pe hal plak ni?ada sesape leh bgtau x? fy bru je wat mende ni..xpam sgtla..nape dia mcm chipsmore?huhuhu..help wanted!!

26 comments :

  1. sebab kamu da terletak url kat "alternate ad url" tu.

    kat situ biarkan kosong je.

    good luck..da oke gtau eh =P

    ReplyDelete
  2. biase lah tu... mcm2 ada.. innity chipsmore,
    nuff pulak tak suke di madukan.. hehehe...

    ReplyDelete
  3. ade je ni hehe

    innity byk duet x? kene klik br dpt duet ke

    ReplyDelete
  4. laama xberinnity, so memang tak tau..hehe

    ReplyDelete
  5. ala...sama je macam nuff..kalo line ok,die de..
    kalo line lembap,ilang la..

    ReplyDelete
  6. i xd innity
    xmmpu nk tlg
    hehe

    ReplyDelete
  7. tahniah sbb dah berINNITY ye laling :)

    ReplyDelete
  8. time skrg 6.27pm
    ada 3 innity kt sini ^^

    ReplyDelete
  9. bab innity ni,x pakar lagi..hehe

    ReplyDelete
  10. cikmin tengok ada je ijau tanpa iklan ni.. :)

    ReplyDelete
  11. cikmin: 2la dia..baru nk ada..pg td segan2 je n kuar..

    ReplyDelete
  12. memang mcm tu,saya ada dua BE pun serupa je.

    ReplyDelete
  13. AiN Z: 2la psal..byk plak songeh diaorg ni.haha

    ReplyDelete
  14. Rina (◕‿◕)✿: xtaula innity mcmne..fy pon baru2 je..

    ReplyDelete
  15. DaHLia: tp akak tgh 2ngu cek kn?hahaha

    ReplyDelete
  16. marina anakcikbob: gitu plak..thnx 4 da info.

    ReplyDelete
  17. zairie: selepas sy delete beberapa kali..huhu

    ReplyDelete
  18. caliph shuriken: kalu 2ngu seminit je lg mst ada 4..huhu..gurau je..thnx

    ReplyDelete
  19. awk jgn tggu seminit.. tggu 10 minit.. biar kuar belas2 innity =)

    ReplyDelete
  20. caliph shuriken: mst sy da tertido time 2..=] hehe

    ReplyDelete
  21. Puan aiNa Rahman: alamak..nape bari arini komen pn aina kuar? hehe.. baek bos, da pam da..=)

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)