Sunday, October 9, 2011

MissinG The GooD oLd DaY With U...


rindunya dekat abah..pp akan simpan setiap satu kenangan y ada..sebab tu pp simpan semua y pernah abah tulis dekat fb dalam blog ni..supaya pp xlupa bertapa sayangnya abah pada anak-anaknya..i dont want to forget, so i'll do all i can to always remember..i love u daddy..

6 comments :

  1. setiap detik bersama itulah kenangan terindah yg sentiasa segar dalam ingatan....saya pun rindu arwah ayah dan rasa mcm baru smlm je dia pergi walaupun dah berbelas thn,..;(

    ReplyDelete
  2. amirah..ingat akak lagi tak? dlu asik singgah bw sini. tp baru2 ni kite ade jumpe. cume tak cam muke. kecik je malaysia ni rupenye. btw, what already happen, you keep being strong ok. pray the best for u. amin.

    ReplyDelete
  3. Sabar ye cheppjoy. Semoga roh arwah ayah cheppjoy berada dikalangan mereka yang beriman. Aminn.

    ReplyDelete
  4. tak berubah muka sis:) sama je smpai skg...cuma makin chumeyl!^-^

    huhu.....nana pun xtaw lah mcm mana hari nana nanti.....hope dapat kuat mcm sis..semoga arwah ayah sis sentiasa tenang disana...amin...

    ReplyDelete
  5. Sedih bace blog ni.. Alfatihah and semoga beliau ditempatkan ditempat org2 yang beriman. Haaa sayu! Hehhhehehe sorry terlebih feeling. Sbb my abah tgh sakit sekarang ni.. Time flies.. :(

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)