Friday, March 18, 2011

TaMaT : SmiLeY BaGgY GiVeaWaY

alhamdulillah, sedar xsedar, da sebulan pon GA ni berlangsung..da sebulan jgk la entry GA tu melekat dekat blog fy..fy mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua y sudi menyertai giveaway ni...disebabkan ramai jugak y xmemenuhi syarat, fy bagi peluang sampai tengahari esok je (19/03/11 :::: 12.00 pm) untuk menambah kekurangan y ada..selepas pukul 12pm, semua y xmemenuhi syarat penyertaanya akan di batalkan..xfairkan pada y bersungguh buat entry & memenuhi syarat...betul x? ok, fy mau pogi kelas plak..nnt fy update lg..harap dapat bersabar ye.. insyaAllah, fy akan umumkan pemenang GA pada pkul 12.00am, 2o/03/11 ni..sabtu malam ahad..harap dapat sabo ye..hehe.. papai..

18/03/2011 - 12AM


SMILEY BAGGY GIVEAWAY TAMAT


1x Hadiah Utama

antara tas tangan y terdapat di smiley baggy II untuk korang menangi =)
bergantung pada stok y ada..


3x Hadiah Saguhati

sample love key chain

12 comments :

  1. tak sabar nk tunggu umum pemenang;)
    hehe

    ReplyDelete
  2. dah diperbetulkan :)

    http://bintangbintangberkedipan.blogspot.com/2011/03/smiley-baggy-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. sya menepati syarat kan?? o.0

    ReplyDelete
  4. Fy letak banner kat sidebar tu smpai 17 je kan? sofie dah buang banner tape kan? Tenkiyu buat giveaway nie.. Menarik

    ReplyDelete
  5. Wah ... tidak sabar owh. Bestnya kalau dapat beg yg kaler brown tu ^_^

    ReplyDelete
  6. ok..tak sabar nak tunggu pemenangnya...:)

    ReplyDelete
  7. berdebar sbb randomly puck kan? hehe

    ReplyDelete
  8. akak tepati syarat kan?
    ya Allah saper laa yg menang nie..

    mato dah terjojol2x tgk beg color merah tue..
    taw2x jaa akak bukan leh tgk mende2x color merah nie....

    debau tui..

    ReplyDelete
  9. holllaaa ;p
    mmm tak pernah Lorna menang GA/contest...
    hope ada la rezki kali nih :)

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)