Saturday, January 1, 2011

Pelakon Faizal Yusof Meninggal dunia

innalillahiwainnailaihirojiun..2 je fy dapat lafazkan bila tau berita kematian faizal yusof..memang terkejut, arwah meninggal pada usia 33 tahun akibat serangan jantung.. muda lagi tapi semua 2 di tangan Allah.. bukannya kite boleh rancang..arwah pergi meninggalkan Muhammad Rayyan Nakhaie, 2 anaknya dengan isteri terdahulu, siti nordiana dan seorang balu Rosmunira yang kini mengandung lima bulan. semoga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman..amin..

17 comments :

  1. sedih sgt bila baca ttg pemergian arwah faizal..suke sgt kt die, lakonan die best..terasa kehilangan.. :( Al-Fatihah buat arwah..

    ReplyDelete
  2. inalillah..boleh tau x..arwah sakit per?

    ReplyDelete
  3. ajal dan maut di tgn Allah . tak kira usia .
    al-fatihah

    ReplyDelete
  4. dengar berita ni jugak..arwah blakon best..moga ditempatkan bersama org beriman amin..

    ReplyDelete
  5. saya termenung jab bile pk dye dah tiada
    sesungguhnya allah sayangkan arwah
    kita? giliran kita akan tiba jua

    ReplyDelete
  6. Al - Fatihah buat beliau. Saya suka lakonan nyer

    ReplyDelete
  7. saya terkejut bila dengar kematiannya kat melodi,tak sangka betul.

    ReplyDelete
  8. mia tgk berita pon terkezut sgt3 fy..huhu..jatuh bilik air kan..takziah utk keluarga arwah.kesian sgt kat balu n bakal bby tu..

    ReplyDelete
  9. innalillah. dari Allah kite datang kpd Allah juga kite kembali.

    ajal xkenal usia kan? takoootttt..

    ReplyDelete
  10. oh baru tahu yg mana.. alfatihah~

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)