Friday, January 21, 2011

AYU RAUDAH & ZAQUAN ADHA SELAMAT DI IJABKABUL

semua orang tau kan hari ni merupakan hari bersejarah buat pasangan Ayu Raudah, 26 dan Zaquan Adha, 23..alhamdulillah, dengan sekali lafaz, Ayu sah bergelar isteri kepada Zaquan. mereka dinikahkan di Masjid Sultanah Bahiyah pada pukul 3.45 petang tadi oleh imam masjid tersebut, Mustafa Kamil Abdul Jamal. Ayu diwalikan abangnya, Roshidi Abu Bakar. semoga perkahwinan mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat..



13 comments :

  1. eh eh..lain nye muke ayu raudah tu..hmmm..terlebih mekap ke??

    ReplyDelete
  2. sweet, moga-2 berkekalan, jangan cerai-2 sudah (;

    ReplyDelete
  3. ayu raudha ni kalau pakai tudung elok2 mesti lagi cantik kan kan kan ^^

    ReplyDelete
  4. tahniah kepada mereka..
    moga bahagia hingga ke anak cucu...

    ReplyDelete
  5. sowang hensem, sowang cantik.
    wuuu secocok! ;D

    ReplyDelete
  6. semoga kekal hingga kew akhir hayat. amin.. :)

    ReplyDelete
  7. npe post entry nih ? adek sye nk mnanges sbb frust . haha :DD

    ReplyDelete
  8. x minat kat ayu raudah tapi papepun semoga hubungan dorang nie akan berkekalan lah hendaknya.amin

    ReplyDelete
  9. cantik baju pengantin ayu raudah.sama mcm aliza.tak suka sgt psgn ni.tp still doakan diorg bhagia.

    lg suka tgk rita dah suami.

    ReplyDelete
  10. so sweet..hope jodoh mereka berkekalan..amiinn

    ReplyDelete
  11. semoga jodoh ayu raudhah dan zaquan berkekalan..amiin..

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)