Sunday, October 10, 2010

KoRanG & KeKaSiH....

ok..hari ni fy nk wat survey pendek kit...fy nak mintak pendapat kawan2 semua tentang satu perkara y bermain-main di fikiran fy sekarang ni..fy rasa, kebanyakan orang pernah bercinta.. ada y sedang hangat bercinta dan ada y baru-baru nak belajar bercinta..semua 2 normal la..tp, ape y fy nak tau adala, ape y korang harapkan dari kekasih korang pada tarikh-tarikh penting antara korang berdua..xkirala, hari jadi ke, tarikh korang kenal ke, hari ulang tahun percintaan korang ke.. harap, dapatla bgtau fy ape expectation korang dari pasangan masing2 ye..terima kasih semua..


4 comments :

  1. kereta lamborghini reventon boleh x? :P

    asal ikhlas bg pun da cukup :P

    ReplyDelete
  2. Salam Fy ~hurmm..kalo qiqi la kn..paling qiqi geram kalo die lpe bezday qiqi..hhehhehe...len2 xpe..tp tang bezday kalo die lpe mmg rse bad mud sgt..sbb 2 mmg trikh pnting kot dlm idup kite..qiqi xharapkn pon hadiah, cme nk dgr wish nye..2 pon da ckupo2 bmkne da

    ReplyDelete
  3. harap pada hari tersebut merupakan hari yang penuh dengan kejutan yang best ;)

    ReplyDelete
  4. hmm.. tak kisah fy, asalkan di hatinya & setiap saat, ada kita selalu.

    dulu ya.. myna akan rasa nak marah bila Mr.A lupa tarikh² penting antara kami.Tapi kini dah boley accept. nak uat mcm mana? dah tugas demi negara.. Hohoho!!

    Macam besday myna baru ni.. Mr.A duk jauh² di rantauan nun.. siap buat lirik lagu. heh!

    http://amyna2109.blogspot.com/2010/09/oh-bulan.html

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)