Friday, October 15, 2010

JUMAAT Y HARU BIRU....


hari jumaat dtg lagi..!!! haha..tiba-tiba teringat plak insiden y berlaku jumaat minggu lepas (08/08/10)..bila diingat balik rasa nak marah pun ada..stress pon boleh datang balik..cait..ape y jd pd jumaat lepas ye pai fy tension sgt 2? meh kite story kit..

sebenarnye, minggu lepas fy nak pergi ump gambang..untuk pergi sane, fy kene la naek bas..mula-mula nak pergi pagi, tapi memandangkan petang 2 kitaorang ada assessment, terpaksa la gerak petang..dan kebiasaanya, petang jumaat xde kelas da kt pekan..means bas memang xdisediakan..tp lecturer kitaorg cakap dia da uruskn bas..so kitaorg layan je la..

abis je assessment lebih kurang pkul 5, fy lari2 naek bilik sebab takot kene tingal dengan bas..bas da tunggu da time 2..dalam 5.30 bas xgerak2 lagi..kitaorg memang da pelik da..apehal bas ni?kemudian pak cik bas 2 datang kat kitaorang dan cakap, dia tengah 2ngu budak2 SUKPA..kitaorg pon naek pelik la..

student : bas ni bukan y lecturer tempah ke?
utk student yang baru lepas assessment?

uncle: bukan2, itu HEPA cakap, ini bas utk student SUKPA,
ada 15 orang...bas jalan pkol 6.30..
tp kalu itu budak lambat, lambat la bas gerak..
tp ini bas mau pergi stadium jugak..
lepas itu baru boleh balik gambang..

ahh, sudah..mau xsentap kitaorg? naek buruk jugak la 2ngu budak2 2 turun..last2 pkol 7 baru gerak..end up kitaorg sampai gambang dekat pkol 8.30..busuk xbusuk kitaorg time 2? waaa... kan da tension balik!! nak salahkan sape ni? :[

gambar ini diambil sebelum kitaorg tau bas 2 untuk budak2 SUKPA..
lepas 2 xde sape da y berani senyum...

1 comment :

  1. whoah.kentang lah lama gila tggu bas.takpe takpe.seb bek balik jgk.kalo xblik memang naya lah.heeee~

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)