Sunday, September 5, 2010

CONTEST BY PUPEL

setelah sekian lama fy xjoin contest, arini ngn suka atinye fy nk join satu contest ni..contest ni dianjurkan oleh pupel and contestnya ialah ".A.K.U.D.I.A & P.O.L.C.A .D.O.T .S.H.A.W.L.S." memandangkan baru2 ni fy ada beli shawl polka dot and siap da posing pon dengan shawl 2, fy pon dengan berbesar atinye mau join contest ni..





fy suka shawl ni sebab kebetulan masa kawan fy jual shawl 2 kat bilik fy, fy terpandang jumper fy y kaler hijau 2..tengok2 mcm ngam je..mula2 2 rsa berat ati jgk nk beli sebab fy da ada byk shawl.. tp last2 fy amik jgk..yela..da suka kan? bila pakai memang seswai pon..fy selesa pakai shawl sbb besenya shawl ni byk kaler n corak..so rasa lebih menarik..hehe..so inila dia pic y dpertaruhkan 2..hehe..


sebenarnye, ni shawl polka dot y pertama fy beli..beli semata2 nak ngam ngan jumper 2..motif sgtkn?hehe..ape2 pon, fy harap fy da menepati syarat2 penyertaan..harap tuan punya contest approve la..sebabkan ada 3 kategori, fy pon nak bgtaula y fy mau join kategori y ke pertama, iaitu ANDA DAN POL DOT SHAWLS..Last skali, orang2 y kene tag adala..

  1. yaty
  2. mashilala

p/s: entry ni dibuat pd 5/8/2010..tp sebabkan sibuk wat domain, hampir terlupa plak psal contest ni..hari last date dia..huhuhu..hope penganjur sudi terima la ye..=]

4 comments :

  1. waah..lawanyer kamOo,
    emiey xpnah beli polka dot shawl..mcm xserasi je, tapi tgk org lain pkai lawa..leh cube nie,ehehe

    gudluck ut kamoo!

    ReplyDelete
  2. lionteen: thnx ye..last mimit submit ni..haha

    ReplyDelete
  3. ♥-- emieysandra --♥ : thnx dear..mula2 fy pon xkonpident nk pakai shawl..tp bila da blajar pakai terus addict..hehe

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)