Sunday, May 23, 2010

MANUSIA ITU.....

pelikkan tgk org belajar..ada y nk berkongsi, tp ada y x..ada y sudi nk ajar n ada y suka smpn sndri...kalau pon wat tugasan masing2, n jnji jawapan akan discuss kemudian, xknla kalu ada org tnye cmne nk wat korg akan jawab "kata nk discuss esok, so esokla.."..da kalu org blur cmne nk wat, xkn xleh nk tlg ajr kn?2ngu esok jgk la?...mcm2la..ni wat rse nyesal tnye ni...xpsal2 bengang dapat, sakit ati pon dpt...thnx ye...

10 comments :

  1. bese lA tu cik pp..adat org pandai..
    kool je laa

    ReplyDelete
  2. hiro: 2la dia..xbleh nk cool sgt da..ati da la tgh pedih..cehh

    ReplyDelete
  3. Syafiq Kadiran: haha..ko ada kt mne ea?

    ReplyDelete
  4. Shahir ni dulu nasyid kan?
    Aduhai terbalik dah dunia ni

    ReplyDelete
  5. Syafrizal: sape shahir?ape kne mngena ng post fy ni?xpam la..

    ReplyDelete
  6. terbce lak komen si syafrizal ni..haha..
    msti slh blog ni..
    si shahir tu msti shahir AF8 tu..hehe

    ReplyDelete
  7. betul, selalu orang yang buat macam tue, orang yang berkira.. tapi depend lew, kot time cik pp tanya tue dia ada hal penting..mana tahu..

    ReplyDelete
  8. lionteen: tau tp sje je wat2 xtausbb nk tunjukn betapa xde kaitanye komen dia ngn entry fy ni..hehe

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)