Saturday, August 6, 2011

StaTuS PaLinG SweeT :)


SchAwal merupakan fanpage yang dimiliki oleh Awal Ashaari & Scha Alyahya..sejak dari mula lagi, fy memang minat sgt dekat scha ni..cute gila kot..heee..tu pasal la fy semangat sgt tgk cite Awan Dania walaupun cerita tu macam bese2 je...gila jujur statement ak..

seperti peminat2 laen jugak, fy mendoakan kebahagiaan pasangan merpati dua sejoli ini..betul jgk ckp scha tu, bila nak kawen wahai encik awal oii..hari ni besday awak, da masuk 3series pon kn? nanti kawen jgn lupa ajak peminat2 y dok sibuk2 kat fanpage korg ni ye...heee..ape pon, all the best for the both of u ;)

12 comments :

  1. diorang sepadan kan fy?? suka diorang gak!! =)

    ReplyDelete
  2. oooo suka scha ea.kak pp pun comel ape.kak pp pulak bila nak kawin?:P

    ReplyDelete
  3. Alolo comelnya pic diorang tuu :)

    ReplyDelete
  4. @sizuka[Izzati] amboi2..sedap je kene kn akak ye..xpe2..kite tgk la nnt..huhu

    ReplyDelete
  5. @sergeant keroro terima kasih atas doa tu..ok,fy plk y perasan.huu

    ReplyDelete
  6. @butterflyana yup, pic deme semuanye comel n sweet..suka gila tgk..

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)