Saturday, January 15, 2011

JeLiR-JeLiR CoMeL..TaMPo NaK?

ape perasaan korg bila tgk pic kat bawah ni? terus terang, fy suka tgk pic ni sebab fy rasa comel..tapi, tiap kali fy tgk, rasa mcm tension skit..xtaula nape..mgkin sebab baby ni comel tp buat aksi y macam ejek org kot..hehehe...



dan percaya x kalau fy cakap, pic kat atas and dekat bawah ni adalah baby y sama..tapi versi baru bgn tido so moody kit..nampak xsama kan? baek je..tapi ni la baby y pandai wat muka tu.. huhuhu..



baby ni bernama Dhia Qaleesya, sepupu fy y paling kecil..anak kepada pak cik fy y jugak adik bongsu mama..baru 6 bulan..baby ni perempuan tp botak sebab baru lepas bercukur..badan sedap wat peluk tau, memang la geram..rindu plak dekat dak kecik ni..huhuhu.. =P

43 comments :

  1. comei.. :D sepupu rupenyer.. igtkn ank tadi.. hihihi ;)

    ReplyDelete
  2. whoaaa.comel gilos ini budak :D

    ReplyDelete
  3. walaupun jelir lidah tapi tetap menten comel...

    ReplyDelete
  4. alalala..comey laaaa..kiyut ajeee..mcm muke fy pun ade

    ReplyDelete
  5. cutenye..nak cubit pp dia boley???

    ReplyDelete
  6. mmg sangat comel pun kalo dier jelir=))

    ReplyDelete
  7. gambar jelir lidah tuu wat geram jer.
    yg fy dukung tuu nampak comel ar. :)

    ReplyDelete
  8. khakhakaa..same mcm ank buah mia la dear..hehe..baru nak masuk 6 bulan, tp bdan da taf da..ehhee

    ReplyDelete
  9. comel sgt!!!!!! rasa mcam nak cubit2 pp dye!!

    ReplyDelete
  10. salam, kelakar tapi comel dan montel...

    ReplyDelete
  11. Salam Cheq..Abg Kassim sependapat dengan Cheq..huhu..comel sangat..tapi kalau tgk lama2 macam perli kao jer haha

    ReplyDelete
  12. geram sangattt!!pinjam DQ semlam due leh?plisss>_<

    ReplyDelete
  13. fy...muke sebijik mcm fy...kalo kate anak mcm x sesuai...muke fy muda lg...ehehe...mcm adik kot...agaga...due2 cumeyl...sukew3...

    ReplyDelete
  14. Dhia Qaleesya?? sy Dhiaqiud..hehe..

    ReplyDelete
  15. waarrgghhh!!~ gerammm tgk pipi gebu diaaa...

    ReplyDelete
  16. uissshhhh memang comel banget....haiisshhh geram ar pipi dia...

    ReplyDelete
  17. fy pon comel.. rasa nk tampo2 je.. haha.. ;-p

    ReplyDelete
  18. comeynya!!!geram ni...nak kena gomol ni...:)

    ReplyDelete
  19. mmg comei n gebu..geget blh?? hihihi

    ReplyDelete
  20. baby comel..geramnyer..awk pun comel la..

    ReplyDelete
  21. biasala budak2 kecik mmg cute.. nak tampo ke fy? jgn mek.. kang makin cute sbb ngangis plak.. hehe

    ReplyDelete
  22. haha.. memang geram tengok... nak tampo.. hehehe..
    tpi gmbr kedua tu nmpk baek jew... huhu...
    konfirm ke 6bulan? cam besar dah je.. ke fy yang kecik nie? hehe.. =p

    ReplyDelete
  23. comelnya bby tue. geram la tgk. hehe..

    ReplyDelete
  24. gmbr 1 tu muka bikin pns je jeleir3 .
    haha tp cute ah dua2 :)

    ReplyDelete
  25. oh my...cumel sungguh !grrr.geram cubit pipi kang aa :p

    ReplyDelete
  26. comel klu budak2 mcm ni..tapi mau kalau org tua buruk sgt perangai nya...

    ReplyDelete
  27. kejam giler tajuk entry ni kalau ditujukan untuk baby yang kiut tu. hahahaha =P

    ReplyDelete
  28. tomeynyaaaaaaa... itu mak dia ker... sama je muka dia... hehehe

    ReplyDelete
  29. hehehe...dia men jelir2 plak..hahaa

    ReplyDelete
  30. hehhehehhe...
    baby comel...
    wat mcm tu xmcm ejek la...
    lg suka ade la...

    ReplyDelete
  31. alo2 comel nye..nak gigit je rasa..hehe

    ReplyDelete
  32. comel yew. mcm nk cubit2 je pipi dia .

    ReplyDelete
  33. adoi, geram giler tgk dak nie...nk cubit leh tk...

    ReplyDelete
  34. ya Allah.. comelnye.. telan baru tau

    ReplyDelete
  35. comel!! rasa nak picit pipi dia!!! comel3....

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)