Friday, September 17, 2010

ApE GuNe Ada KaMu??

ape guna ada kekasih kalau sentiasa rasa keseorangan?
ape guna ada kekasih kalau selalu rasa sunyi?
ape guna ada kekasih kalau xboleh nak jumpa?
ape guna ada kekasih kalau sambut ulang tahun kelahiran sorang2?
ape guna ada kekasih kalau xpernah sambut ulang tahun bercinta?
dan
ape guna kekasih kalau xmembahagiakan?


~~demm, i totally screwed up....~~
i can live without you, but i can't live without love..
and it took me 4 years only to realize
what i have today, is just no worth the waits..

13 comments :

  1. salam..naper nih sdih2..?hehe

    actually same la aper yg dirasa..tp kne cuba fhm gak situasi sidia..

    ReplyDelete
  2. sabar ya.
    pasti ada hikmahnya tuh.

    ReplyDelete
  3. huhuhu sedeynyaa bunyinyaaa....bertabah lah yaaa

    ReplyDelete
  4. sabar dear...
    sumer ni ader hikmah nyer...

    senyum cket=)
    selamat hari rayer=))

    ReplyDelete
  5. la.. tak rugi apa pun kalo takde kekasih.... seyesss....

    ReplyDelete
  6. sabar ya yank.... ni adat bercinta.. ade pasang surut... aku pon dulu camni gak..last putus ya..hahahah

    ReplyDelete
  7. Ada yang lagi best menanti di hari muka...

    :)

    ReplyDelete
  8. cheq pp joy...sile gembirekan hati iye..=)

    sdgkan lidah lagi tergigit...???

    ReplyDelete
  9. semoga anda lebih gagah dlam menempuh onak duri dalam perhubungan..

    mcam kwan2 lain cakap, mgkin ada yg lgi baik atau menanti..

    Selamat Hari Raya :)

    ReplyDelete
  10. knape sedih?? kekasih datang dan pergi
    tapi u will know when the right one comes by :)

    ReplyDelete

DoNT 4Get To DrOp Me A cOmMent b4 u LeaVe..
tQ.. =)